K*Lips - instagramowy hit w moich rękach.

          Hej! Już od dłuższego czasu dziewczyny wariują za pomadką wymienioną w tytule. Zastanawiałam się, co w niej takiego cudownego, poza tym, że jest podróbką innej znanej marki, więc i sama zakupiłam, no i co? A no to się okaże.


Jej cena jest niska - 25,39,- w opakowaniu znajdziemy pomadkę wraz z konturówką - więc się opłaca i tu mamy pierwszy plus. Odcień jaki upolowałam (bo kurcze, tylko taki został na półce) to sweety. Trochę miałam focha na cały świat, bo czemu nie milky brown i tak dalej. Ale powiem Wam, że ten kolor to był mój strzał w dziesiątkę! Pasuje mi do włosów, urody, no do wszystkiego - drugi plus :D
Konturówka jest mięciutka, bardzo łatwo obrysować nią usta, plus trzeci. Czwarty - nie wysusza ust, co często robią matowe pomadki, a ja nienawidzę tego uczucia skorupy na wargach!

Tak też prezentuje się na moich ustach, które swoją drogą od małego były moim kompleksem, teraz - atutem.

Niestety ma minus! :( Wcale nie jest taka trwała, jak opisują niektórzy na swoich blogach, czy instagramach.



Macie? Polecacie? Jestem ciekawa Waszych opinii!
Zapraszam na mojego instagrama - https://www.instagram.com/chelsealondonwoman95/.

Martucha.

Komentarze

  1. Mam dwie w swojej kolekcji i bardzo je lubię :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pewnie skuszę na jeszcze jakiś odcień :)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że pomadka pasuje do Twojego typu urodowego i dobrze w niej wyglądasz:) Fajnie też podkreśla usta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dokładnie tą samą i mam w planach kupić jeszcze natural beauty. W moin przypadku jest akurat trwała, nie wiem czemu u ciebie nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia tego, że ja zjadam każdą szminkę, nie jestem przyzwyczajona do malowania ust, dopiero od niedawna to robię :D

      Usuń
  4. Ja już jakiś czas temu wypróbowałam neutral beauty i jestem bardzo zadowolona. Mam nawet posta na blogu, w którym opisuję co i jak z tą pomadką. Opisałam też w jakich warunkach się trzyma, a w jakich niestety nie.

    Bardzo Ci pasuje ten kolor, masz rację;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie Ci w tym odcieniu na ustach:) wyglądasz ślicznie po prostu:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje ci ten odcień :)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie odcienie, mega wygląda u Ciebie i te Twoje usta mrau

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, u Ciebie wygląda to świetnie, a u mnie takie wlaśnie róże nie wyglądają ciekawie. Jakoś nie mogę się przekonać do tych k lips. Nie podoba mi się ich opakowanie... wolę minimalistyczne napisy i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam długo do tego odcienia przekonać, ale ze to był jedyny jaki znalazłam, to wzięłam. I jestem zadowolona ;)

      Usuń
  9. Ja miałam ją już w ręce ale w końcu odłożyłam bo żaden kolor nie skradł mi serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tej pomadki, ale czytam już któryś raz o niej na blogu i chętnie bym się skusiła:D Zdrowy rozum podpowiada mi jednak, że mam naprawdę dużo pomadek i kupowanie kolejnej nie będzie mądrym posunięciem.

    PS Masz piękne usta! Nie wiem jak mogłaś mieć jakieś kompleksy z tego powodu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rozumiem, za to masz motywacje do wykończenia swoich pomadek, aby zakupić nową :D
      Wiesz, w podstawówce, gdy dzieci śmieją się z siebie z kazdego powodu, to powodowało kompleksy niestety :D

      Usuń
  11. Ciekawy post. Pomadka bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę. Osobiście nie używam matowych pomadek i nie czuję się w tego typu makeup'ie... jednak ten produkt wygląda interesująco - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od razu mat skradł serce, ale przyznam szczerze, że trochę to przereklamowane :D dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Zdecydowanie Ci pasuje ten kolorek! :) Chętnie dodaję do obserwowanych Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. jaki to dokładnie kolor? numer?? obserwuję i zapraszam do mnie:)

      Usuń
    2. Dziękuję, a odcień to SWEETY :)

      Usuń
  14. Rowniez sie na nia skusilam, ale trwalosc mnie rozczarowala. No i kolorek nie wyglada tak pieknie jak na Twoich ustach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szminki na każdych ustach zachowają się inaczej :( trwałość faktycznie nie powala

      Usuń
  15. Sama mam K Lips ale Natural Beauty jak dla mnie teoche wysuszają usta, ale myśle że dość długo się utrzymują na ustach. Masz bardzo ładną buzie :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda cudownie ! <3 Musze się na nią skusić

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!