Bielenda - czy moja ulubiona marka kosmetyków, sprawdzi się tym razem?

     Cześć po raz trzeci! Dziś chciałam zaprezentować wam odżywkę do paznokci, marki Bielenda - mojej ulubionej zresztą. Płynne złoto, bo taką wersję wybrałam, według producenta ma poprawiać kondycję zniszczonych paznokci, wyrównywać bruzdy, niwelować przebarwienia, nabłyszczać, tworzyć powłokę przed uszkodzeniami mechanicznymi, zapobiegać łamaniu się paznokci, oraz rozdwajaniu, zwiększać szansę na zdrowszy wzrost paznokcia, nadawać połysk. Jak jest na prawdę?
Moje paznokcie często się łamią, są po prostu beznadziejne i czego bym nie robiła, to one się łamią i łamią. Od kiedy łykam regularnie żelazo, przez problemy zdrowotne - zauważyłam, że utwardziły się już po 3 miesiącach, więc tak na marginesie - polecam dziewczynom mającym z tym problem.
W każdym razie po nałożeniu odżywki na czyste paznokcie, zauważyłam że mieni się na złoto - dlatego nijak mogłam spostrzec, czy pazur stanie się bielszy, czy nie. Już po około 4 godzinach po aplikacji dwóch warstw, zobaczyłam, że wszelkie przebarwienia zniknęły. Byłam w szoku, bo najczęściej jak kupuję odżywkę, to kończy się to tak, że doprowadza ona moje paznokcie do jeszcze gorszego stanu. Po 4 dniach na prawdę zauważyłam, że są bielsze.


Cena za opakowanie w Rossmannie, wynosi 12,99. Po wyschnięciu odżywki, możemy na nią spokojnie nałożyć ulubiony lakier do paznokci, co według mnie jest fajne, bo częściej nie wolno malować w okresie "kuracji" pazurków. Co do zmniejszenia łamliwości paznokci, ciężko powiedzieć, nie złamał mi się żaden od dwóch tygodni, lecz nie wiem czy to zasługa żelaza, czy odżywki :D
Moją mam już dwa tygodnie, używam regularnie i na prawdę, mogę polecić!



Martucha.

Komentarze

  1. Odżywkę muszę wypróbować bo mi paznokcie strasznie się łamią, natomiast maseczka z 1 zdjęcia mocno mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki Bielendy bardzo fajnie nawilżają skórę, wiec tez polecam :) na wzmocnienie paznokci polecam też witaminy FalVit :)

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie tą odżywką, w mojej pracy nie jestem w stanie zapuścić paznokci bo właśnie ciągle mi się łamią i wyglądają tragicznie, muszę ją przetestować zobaczymy jak się sprawdzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mam nadzieję że się sprawdzi i u Ciebie :) jest w dwóch wersjach, może ta druga będzie bardziej odpowiadać :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej marki i teraz muszę wypróbować te cudne maseczki. Świetny post jak i bardzo podoba mi się twój blog.

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdjęciu hybryd chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki marki Bielenda, za odżywką też będę musiała się rozejrzeć :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre produkty z Bielendy są całkiem niezłe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, faktycznie niektóre są warte uwagi :)

      Usuń
  7. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę rozstać się z odżywką z Eveline, ale ten produkt też wydaje się być obiecujący. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tej od Eveline nie testowałam, ale z innych kosmetyków tej marki jestem zadowolona :D

      Usuń
  9. ja od paru miesięcy robię trwałe paznokcie że tak to ujmę, więc niestety nie wypróbuje :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie jestem zwolenniczką tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale nie wszystkie produkty się sprawdzają.

      Usuń
  11. Chętnie przetestuję, bo ostatnio moje pazurki zaczęły się dziwnie rozdwajać. Nie wiedziałam, że żelazo może jakoś wpłynąć na nie, może powinnam zrobić jakieś badania..
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam profilaktycznie zbadać krew a i można łykać Falvit - zawiera praktycznie wszystkie witaminy, więc przypuszczam że już po 3 miesiącach zauważysz różnice. Ale po jakimś pół roku regularnego zażywania warto zrobić przerwę, żeby nie przynioslo to odwrotnego skutku :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.