Bronse base - Bielenda.

     Przyznam szczerze, że bardzo nie chciałam brązowej bazy. Myślałam, że będzie wyglądać źle, więc najpierw wzięłam perłową i nie byłam z niej zadowolona. Na mojej twarzy po prostu kiepsko się komponowała (przypuszczam, że rozświetlająca baza również nie będzie dla mnie). Za to ta, której tak się zarzekałam, że nie kupię - okazała się moim hitem! Nadaje mojej cerze pięknego, słonecznego i zdrowego blasku.


Koszt za buteleczkę 30 g to 29,99 zł w Rossmann. Jej zdecydowanym minusem jest to, że kończy się w mgnieniu oka, ale bardzo ładnie prezentuje się na toaletce i pięknie pachnie. Dużo dziewczyn pisze, że nadaje się jako krem nawilżający, co ja osobiście uważam jako wielki błąd. Nie zastępujcie kremu bazą, bo wysuszycie skórę na wiór. Daje nam uczucie lekkości i nawilżenia, owszem, ale jest to wrażenie bardzo złudne, więc pamiętajcie i tak o codziennej pielęgnacji. Używałam jej pod podkład Rimmela, Astora, a teraz pod Bielendę i przy każdej sprawdziła się w 100 %. Lecz warto pamiętać, że każda z nas ma inny rodzaj cery i nie sprawdzi się na pewno na każdej, lub do każdego podkładu. Gdybym miała ocenić bazę w skali od 0-10 dostałaby u mnie mocne 6. Nie więcej, bo zdaję sobie sprawę z tego, że są lepsze i wydajniejsze bazy, lecz ta mi, do mojego makijażu mnie satysfakcjonuje. A z racji tego, że wiele osób pyta o to jak baza wygląda, oto makijaż na codzień, bez użycia podkładu, lecz z samą bazą - niestety skóra klei się w dotyku bez podkładu :(


 A jakiej bazy wy używacie? Chętnie wypróbuję coś innego :)

Martucha.

Komentarze

  1. Ciekawe jak wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy zastępują nią podkład, jak dla mnie nie warto, delikatnie nadaje brązowej poświaty na twarzy, ale nie zakryje żadnej niedoskonałości :P przypuszczam że jeszcze wstawię zdjęcie jak ona wygląda na twarzy :)

      Usuń
  2. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za miłe słowa! 😍

      Usuń
  3. Od dawna mnie już ciekawi, czuję się teraz bardziej przekonana i wpisuję na chciejlistę. ;)

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, nawet jeśli u Ciebie się nie sprawdzi - będziesz miała zaspokojoną ciekawość :D

      Usuń
  4. świetny post ! nigdy nie miałam tego kosmetyku a bardzo bym chciała i chyba zakupie i rownież wypróbuję :) Ciekawe jak bedzie u mnie wyglądalo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wyjątkowy problem, by dobrać kosmetyki do twarzy, ale chętnie to przetestuję :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, znam ten ból, ale mam nadzieję, że może jakiś kosmetyk z moich porad przypadnie Ci kiedyś do gustu :)

      Usuń
  6. Super, że napisałaś. Przeczytałam twoją odpowiedź w komentarzu, że nadaje twarzy delikatnej brązowej poświaty i muszę powiedzieć, że do głowy wpadła mi myśl że jest idealna teraz na letnie dni. Chyba się w nią zaopatrzę. Świetny post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dla Twojej cery też okaże się odpowiednia! Właśnie w takie dni jest super, do dobrze dobranego podkładu - niestety nie wiem czy współpracuje z każdym, wygląda rewelacyjnie, a i niektórzy używają jej bez podkładu :P

      Usuń
  7. Ja uwielbiam zieloną bazę firmy AA. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super! Może i sama sprawdzę, czy mojej cerze też będzie odpowiadać :)

      Usuń
  8. w ogóle nie używam specjalnej bazy pod makijaż :) choć przyznam, że na tę "czaiłam się" podczas promocji w Rossmann ;) była jednak nie do zdobycia! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wszystkie były rozchwytywane. Długo nie używałam bazy pod makijaż, no i też bez przesady, teraz też nie nakładam jej codziennie, bo szkoda czasu, ale na jakieś większe wyjścia to fajna sprawa :D

      Usuń
  9. Jakiś czas temu stałam nad nim w sklepie i zastanawiałam się czy kupić :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować - ale może na jakiejś promocji, bo jak wydasz 30 zł, a okaże się, że klapa, to będą zmarnowane pieniądze :P

      Usuń
  10. Ja staram się używać jak najmniej kosmetyków, bo czuję się ciężko, nawet przy zwykłym podkładzie. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam, nawet w Rossmanie, albo raczej nie zwróciłam na to uwagi :D

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nie bylo, bo ja to w sumie też rzadko widzę u siebie w Rossmannach :P

      Usuń
  11. Z kosmetykiem nie miałam do czynienia i pewnie mieć nie będę, ale... wizualnie prezentuje się świetnie. :)

    Pozdrawiam
    Marcelina
    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zobaczyć efekt, ponieważ nie umiem sobie tego wyobrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie postaram niebawem dołożyć tu zdjęcie przedstawiające efekt :)

      Usuń
  13. Wow nie słyszałam o takiej bazie, ja nie używam baz lecz zastanawiam sie właśnie czy jakiejś sobie nie sprawić.. hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na jakieś większe wyjścia, bo codziennie to szkoda mi czasu na jakiś bogaty makijaż :D ale fajnie mieć gdzieś na czarną godzinę :)

      Usuń
  14. Z tej serii bazy wyglądają ciekawie ale na ta konkretna na pewno się nie skuszę :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kuuusi! ciekawa jestem jeszcze tej rozświetlającej z bielendy :) ja używam zielonej bazy z bell na zaczerwienienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa tej rozświetlającej, chociaż boję się że się u mnie nie sprawdzi, no ale pewnie w końcu kupię :D o tej bazie z Bell słyszałam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.