Million dollar lips - Wibo.

      Hej! Dziś przychodzę do Was z recenzją pomadki od Wibo, o której równie głośno, co o wcześniej recenzowanych K*Lips. Ma być podobno bardzo trwała. Kolor jaki zakupiłam, to nr 4. Według mnie jest piękny, intensywny, nadaje wyrazistości każdym ustom, więc i nie polecam komponować do niej mocnego makijażu oczu, bo z pewnością będzie to nas postarzać i dawać twarzy uczucie ciężkości. Wystarczy cienka jej warstwa, niestety, przy nałożeniu jej za dużo, za 2-3 godziny będziemy miały uczucie skorupy na ustach, przez co na pewno będziemy czuły się niekomfortowo. W moim przypadku Million Dollar Lips utrzymała się ponad 9 godzin, w ciągu których jadłam, piłam. Najważniejsze przy niej, to starać się nie dotykać, nie oblizywać ust, bo szybciej straci swoją strukturę i zacznie się brzydko łuszczyć. Często nakładam pod nią pomadkę ochronną, w ten sposób wydłużając nieco jej żywotność i nie wysuszając aż tak ust.



Jej cena w drogerii Rossmann to 7,29 - więc w tym przypadku za niską cenę mamy całkiem dobry kosmetyk!


Komentarze

  1. Bardzo ładny kolor! :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolor a właśnie takiego szukam :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam !
    http://nowaczkatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kupić, wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są też inne, ładniejsze kolory ;)

      Usuń
  4. Piękny kolor, ja mam z tej serii inny kolor i jestem bardzo zadowolona :) darinkr blog

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest przepiękny i wspaniale na Tobie wygląda :) pasuje Ci do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona czerwień! Pięknie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głęboki soczysty kolor. Bardzo do Ciebie pasuje :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał pięknie prezentuje się na ustach :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam tę pomadkę podczas promocji w Rossmannie i szczerze mówiąc, cudów nie oczekiwałam ;) ale zostałam pozytywnie zaskoczona :) na ustach wygląda ładnie, nie "zjada się" i jest trwała ;)
    piękne zdjęcia :) jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że pomadka Ci odpowiada :)

      Usuń
  10. Lubię tę serię pomadek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skuszę się na pewno na jeszcze jakiś kolor, jak tylko skończę jakaś swoją obecną pomadkę, bo mam ich za dużo :D

      Usuń
  11. śliczny odcień! pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień pomadki ! ;) Ja sama uwielbiam nosić czerwienie na ustach ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor i cudowne usta!!
    Obserwuje :*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. łał wygląda rewelacyjnie i cena jest całkiem spoko.
    Zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję​, lecę do Ciebie 😍

      Usuń
  15. cudny kolor! pasuje ci! :)
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor za tak niską cenę. Muszę koniecznie wypróbować :)

    http://poolifashion.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny kolor jak makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!