Zalety odpoczynku od makijażu.

      Cześć! Dziś z postem "antykosmetykowym" oczywiście z przymrużeniem oka ;) Kobiety kochają kosmetyki, kochają makijaż i lubią się upiększać, naturalna kolej rzeczy. A ile z nich daje swojej cerze odpocząć raz na jakiś czas i nie nakłada żadnego kolorowego kosmetyku na buzię? Jako jeszcze młodsza babeczka strasznie wstydziłam się braku makijażu, no bo jak w ogóle tak można, każdy wytyka Cię palcami na ulicy i oczywiście na pewno się z Ciebie śmieje. Teraz stwierdziłam, że nie ma co się przejmować, twarzy nie zmienimy i czasem robię sobie kilka bezmakijażowych dni, aby nie niszczyć skóry. Mam dla Was kilka moich zdjęć zarówno sprzed 2 lat jak i sprzed roku, ale też i aktualne, na których nie mam makijażu. Powiem Wam, że to dla mnie duży krok, bo dalej wstydzę się, gdy wychodzę z domu bez makijażu, a co dopiero, gdy wstawię gdzieś takie zdjęcie! :D









No to pierwsze koty za płoty :D Możecie zobaczyć mnie w kilku wersjach kolorystycznych mego włosia, ale to i tak nie wszystko co na głowie miałam, może kiedyś się pochwalę. 

Zatem jakie są zalety odpuszczenia sobie czasem makijażu?

* Skóra na pewno będzie mniej zniszczona, odpocznie, będzie oddychać. 
* Zaoszczędzimy trochę czasu, bo nie trzeba poświęcać do 30 minut dziennie na makijaż. 
* Nabierzemy pewności siebie i może zaakceptujemy swoje wady - to przecież ważne!
* Zaczniemy doceniać życie nie tylko przez pryzmat "okładki", ale i głębszych aspektów.
* Możemy mieć gorszy dzień, płakać i się nie rozmazać! :D
* Nie poplamimy ubrań podkładem, czy innym kosmetykiem.
* Jeśli zaśniemy, nie musimy się obawiać o to, że nie zmyłyśmy makijażu i na drugi dzień obudzimy się z pryszczem, w wybrudzonej pościeli

A jak piękniej wyglądać bez makijażu?

* Regularnie, raz w tygodniu wykonywać peeling twarzy - ale i całego ciała!
* Stosować krem na dzień i na noc, a także pod oczy odpowiedni dla naszej cery
* Regularnie się odżywiać i przyjmować inne suplementy, np. Falvit - świetna bomba witaminowa
* Używać szampony i odżywki odpowiedniej dla typu włosów, a co jakiś czas stosować maski
* Co 3-4 dni nakładać na twarz maseczki - również te, zrobione z produktów spożywczych!
* Używać toników i płynów przeznaczonych do mycia twarzy - mydło wysusza!
* Co jakiś czas robić hennę na brwi i rzęsy.
* A aby mieć długie rzęsy - codziennie na noc nakładaj na nie olejek rycynowy!
* Używać balsamów do ust, dzięki którym będą miękkie i gładkie.

Czy dla Was makijaż jest ważny? Umiecie poradzić sobie bez niego? Jak dbacie o to, aby Wasza buzia promieniała?

Martucha.

Komentarze

  1. Jesteś śliczna bez makijażu. Chciałabyś mnie bez makijażu zobaczyć :P Jestem makijażystką i tak naprawdę moja twarz to moja wizytówka, aczkolwiek z dwójką dzieci zwłaszcza kiedy to drugie jest totalnym szatańskim diabłem nie mam czasu na makijaż codziennie. Bardzo ważne jest nawilżenie twarzy, picie dużej ilości wody i przede wszystkim mało cukrów, cukier i kolagen to wrogowie więc tracimy elastyczność.
    Pozdrawiam.
    www.nasza-czworka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Ach, świetnie że umiesz gospodarować czas tak, żeby mieć czas i na makijaż i na dzieci, zazdroszczę również bycia wizażystką :D

      Usuń
  2. Ja akurat nie wstydzę się bez makijażu wychodzić na ulicę, ale mam inny kompleks - okulary. Staram się raz w tygodniu dać odpocząć oczom od soczewek i w sobotę lub niedzielę wychodzę z domu w okularach, jednak czuje się niczym taka brzydula... Wiem, że to głupie, ale niestety każdy z nas ma swoje kompleksy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy ma jakiś kompleks i jest to zupełnie naturalne, ale okulary są fajne! :D

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz bez makijażu!
    Twoja skóra jest taka promienista ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym, że masz coś "modelkową"cerę, przynajmniej na tych zdjęciach - i wygląda to tak, jakbyś i tak na codzień potrzebowała co najwyżej wyrównania kolorytu ;) Niestety, osobiście mam bardziej problematyczną skórę i jak gdzieś wychodzę (do ludzi, nie na szybko do sklepu) wolę przynajmniej zaczerwienienia zamaskować. Tak, by ludzie w rozmowie nie skupiali się na tym, bo wiem, że to może nieźle rozpraszać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nacierpiałam się z tą swoją cerą zanim doprowadziłam ją do takiego stanu - wszystko zawdzięczam tabletkom antykoncepcyjnym :D ale wiadomo, wychodząc do ludzi lepiej jakiś tam makijaż mieć, ale zwykle jak się idzie tylko do sklepu, czy siedzi się w domu, to można sobie pozwolić na brak makijażu :D

      Usuń
  5. Dla mnie jeden dzień odpoczynku od makijażu zdecydowanie wystarczy. Wprawdzie nie mam "trądzkowej" twarzy i ale w makijażu czuję się jakoś tak pewniej i lepiej. Ale czasami ten jeden dzień przerwy dużo mi daje, a czasem mam tak że gdy go nie mam to aż źle się czuję .. Ale mimo wszystko świetny post =) Zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też miałam tak jak Ty, ale w sumie teraz powoli uczę sie, że mi to nie przeszkadza :D

      Usuń
  6. Piękną masz buźkę, taką czystą bez żadnej skazy. Tylko pozazdrościć!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszła swoje, dużo przebarwień na niej było, ale udało się wygrać ;D

      Usuń
  7. Masz świetną cerę,wiec nie musisz się nawet malować by wyglądać dobrze.
    Zazdroszczę,ja bez makijażu niestety nigdzie ruszyc sie nie mogę ze względu na liczne blizny na twarzy i trądzik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam na buzi dużo blizn, przebarwień itp, jedna wizyta u kosmetyczki a potem już tylko tabletki antykoncepcyjne i wszystko zniknęło :D Więc myślę że i u Ciebie z czasem to zniknie i będziesz zadowolona!

      Usuń
  8. ślicznie Ci w ciemnych włosach ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, czego się wstydzisz? Prześlicznie wyglądasz bez makijażu! Bardzo dużo dziewczyn pozazdrościłoby Ci ;) Co do poświęcania czasu na makijaż... Moja siostra ostatnio pobiła rekord... Spędziła 2 godziny w łazience, że by wymalować RZĘSY! Masakra.. nie mogłam w to uwierzyć.. Mi wystarcza 15min i nigdy nie nakładam podkładu jeśli nie jest ot jakieś święto. Szczególnie przez to, że mam 6x w tygodniu treningi więc spłynęłoby wszystko, ale na jakieś sesje czy coś to jednak warto. I Świetne porady co do dbania o twarz. Przydatne, zdecydowanie mi, osobie która nie zajmuje się kosmetologią na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D jejku, 2 h, mi 40 minut wystarcza żeby się umyć, nałożyć jakieś balsamy, ubrać i pomalować i to max jaki siedzę w łazience, zwykle uwijam się w 20 minut :D

      Usuń
  11. Nie wiem czego się wstydzisz Kochana, bez makijażu super wyglądasz! Masz piękną twarz i cerę:) Ja kiedyś też miałam problem z wychodzeniem z domu bez makijażu, a teraz z racji tego, że jeżdzę do pracy na 7.30 to po prostu nie mam siły ani czasu ani chęci rano się malować:) Słyszałam poza tym, że lepiej wyjść z domu niepomalowaną niż z brudnymi czy nieułożonymi włosami:) Więc od pewnego czasu makijaż u mnie to raczej tylko na większe wyjścia:)

    Pozdrawiam serecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) co do reszty masz rację, jak się jest zadbanym i schludnym to nie trzeba tego makijażu na codzień - a i wstając rano też się nie dziwię, że się zwyczajnie człowiek chce trochę lepiej wyspać :P

      Usuń
  12. Amazing post dear, I like it :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też czasem robię mojej skórze kilka dni wolnych od makijażu, ale zazwyczaj są to jakieś trzy dni pod rząd raz lub dwa w miesiącu. Oczywiście w trakcie pojawiają się też pojedyńcze dni. Jednak zawsze, ale to zawsze, zmywam makijaż na noc by twarz odpocząła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmycie makijażu jest ważne :) U mnie też odpoczynek wygląda podobnie do ciebie, kilka razy po pare dni, lub jakieś pojedyncze dni :)

      Usuń
  14. Jesteś bardzo ładna bez makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz we wszytkich kolorkach jednak najbardziej podoba mi się ciemny blond :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że nie tylko ja miałam już na głowie wszystkie możliwe kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, warto sobie czasem urozmaicać, a nie tak wiecznie to samo :D

      Usuń
  17. Super wyglądasz bez makijażu ;)
    P.S. widzę, że też lubisz eksperymentować z kolorem włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) haha, tak, eksperymentować uwielbiam :D

      Usuń
  18. Zdecydowanie to udowadniasz, ze kobieta zmienna jest;-00

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie metamorfozy ;) Pięknie wyglądasz bez makijażu, więc na pewno możesz sobie pozwolić częściej na takie bezmakijażowe dni - cera przepiękna :) Ciemne włosy ładnie podkreślają kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie duże wrażenie robią Twoje usta. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super wpis ! a bez makijażu jesteś przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!