Carbo detox, maseczki od Bielendy.

      Bardzo chwalone przez blogerki maski węglowe Bielendy, dostępne w 3 wersjach - czy warto? Ich zadaniem według założeń producenta jest błyskawiczne oczyszczenie skóry, przywrócenie jej blasku, zwężenie porów, zwalczenie trądziku, redukcja produkowania serum. Jak sprawdziła się u mnie.



Maskę zmywamy po około 10 minutach, po czym według zaleceń nakładamy odpowiedni dla swojej cery krem. Miałam na twarzy zarówno maskę niebieską, jak i fioletową, a także zieloną. Myślę, że wszystkie działają w bardzo podobny sposób. Nie mogę wypowiedzieć się co do redukcji produkowania serum, czy działania przeciwtrądzikowego, bo z tym nie mam problemu, ale myślę, że maseczka bardzo dobrze radzi sobie z odświeżeniem twarzy, po zmyciu produktu, skóra jest miękka i przyjemniejsza w dotyku, może faktycznie trochę przybywa jej blasku. Strasznie ciężko się ją zmywa i zwykle wszystko uwalę na czarno, gdy to robię, ale cóż, ten typ tak ma :D

Dla zainteresowanych skład maseczki:

Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Carbon Black, Magnesium Aluminum Silicate, Illite, Montmorillonite, Lactic Acid, Xanthan Gum, Polysorbate-20, Calcite, Polyacrylamide /C13-14 Isoparaffin/ Laureth-7, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Limonene.
Ich cena w Rossmann to 2,49 zł za sztukę (8g), więc są dość tanie w porównaniu do innych masek, no i raczej warte ceny, przynajmniej w moim przypadku, ale tak jak wcześniej napisałam, można wywnioskować, że moja cera nie jest zbyt wymagająca.

Jak działa na Wasze buzie? W międzyczasie zapraszam Was też na mojego Instagrama https://www.instagram.com/chelsealondonwoman95/, gdzie też znajdują się różne recenzje, krótsze niż te prezentowane na blogu :)

Martucha.

Komentarze

  1. Nie miałam okazji jeszcze przetestowania tej maseczki,ale z chęcią skuszę się na jej zakup ;) Super post pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogolnie uzywalam maseczek z Glinka i węglem ale nie konkretnie tych! Slyszalam o nich wiele dobrego i na pewno je kiedys przetestuje na sobie. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz kupiłam i efekt był całkiem niezły ale jak wspomniałaś zmywanie ich to jakiś koszmar jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wszystko dookoła brudne, zawsze :D

      Usuń
  4. Nigdy ich nie miałam, ale moze sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie chciałam je wypróbować, ale strasznie przeszkadza mi to, że są zmywalne.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wygodniejsze są maski w płachcie, jeszcze jakby była tak kremowa że zmywałoby się ją łatwo, to ok, ale te to normalnie tragedia :P no i w sumie po masce w płachcie czuje że lepiej oczyściłam skórę niż po takiej

      Usuń
  6. Ciekawy post i ciekawy produkt, który w przyszłości z pewnością wypróbuję - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedną maseczkę z tej serii, a może nawet i dwie, ale sama nie pamiętam czy mi odpowiadały. Chyba tak, więc może kiedyś wybiorę je znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się nie wyróżniają, ale są ok :D

      Usuń
  8. Wdziałam je w Rossmannie, muszę je wypróbować :)
    Daj znać, jeśli byłabyś chętna na wspólną, szczerą obserwację :) Pozdrawiam, Aga
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam! Twarz oczyszcza rewelacyjne co do usuwania wągrów należy stosować ją przez jakiś czas bo po pierwszym razie nie ma takiego efektu wow jak to wszyscy mówią..
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie testowałam jeszcze. Póki co używam masek z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie testowałam jeszcze. Póki co używam masek z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie martw się, ja też mam problem z jej zmywaniem więc nie jesteś sama :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam jeszcze tej maseczki, ale jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie za pierwszym razem ta maseczka była super, jednak po kilku użyciach według mnie przestała działać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, skóra się przyzwyczaiła i nie było już efektu - może jak wrócisz po dłuższej przerwie to znów zadziała :)

      Usuń
  15. Kupiłam przez pomyłkę tą maseczkę, ale żadna rewelacja jak dla mnie, nie widziałam po niej żadnej różnicy.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było widać różnicę, ale po dłuższym używaniu już nie działa - są lepsze maseczki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.