Maski, maseczki.

    Dzisiaj przychodzę do Was z postem bardzo krótkim, a mianowicie z niezbyt przychylną recenzją maseczki od Efektima, którą zakupiłam na promocji w Rossmann - 2+2. Całe szczęście, że nie wzięłam jej normalnie, bo kompletnie się nie opłaca - chyba, że ktoś ma skórę suchą do tego stopnia, że mu się osypuje na ziemię, to wtedy jak najbardziej, próbujcie.




Chciałam cieszyć się piękną, gładką cerą, a tu cóż - muszę cierpieć z powodu okropnego przetłuszczenia się jej. Cena za 1 (teraz trafiło mi się niestety jakieś podwójne opakowanie) - 14,99.
Napięcia skóry też żadnego nie odczułam, a przecież producent zapewnił. W dodatku trzeba z tym leżeć, bo skóra jest tak śliska momentalnie, że maska spada na ziemię. A ja do tych co leżą z maseczkami nie należę, więc to mały dyskomfort. Zdecydowanie nie jest to warte fatygowania się do drogerii :) 

Martucha.

Komentarze

  1. Nie miałam jej, ale po Twojej recenzji nie kupię:) Też nie lubię śliskich masek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie tłusta jest, za te pieniądze na pewno znajdziesz lepszą :D

      Usuń
  2. Kiedyś podobną kupiłam mamie i bardzo jej sie spodobała:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/moja-pierwsza-wishlista-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inny typ cery, mi szału nie zrobiła :(

      Usuń
  3. Szkoda, ze wypadła u Ciebie tak kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żałuję, bo zapowiadała się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u ciebie się nie sprawdziła bo zastanawiałam się nad jej kupnem ale odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko stracone, może u Ciebie zadziałałby inaczej :P

      Usuń
  6. Nigdy jej nie używałam, ale w takim wypadku jej na pewno nie kupię, ponieważ niestety mam cerę przetluszczajaca więc ta maseczka tylko mi wszystko pogorszy :/
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, do takiej cery nie polecam :P

      Usuń
  7. Śliskie maseczki mnie denerwują, bo też nie lubię leżeć bezczynnie z maseczką na twarzy. Wypróbuj sobie maski tony moly w płachcie-za nic nie spadną z twarzy nawet przy chodzeniu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo dziękuję za propozycje, tego mi było trzeba! Sprawdzę :D

      Usuń
  8. Ostatnio prawie się na nią skusilam , ale jakos w ostatnim momencie postanowiłam jednak kupić kilka moich ulubionych z ziaji , chyba to był dobry wybór jak widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To niedobrze, że się nie sprawdziła, dzięki też z góry za ostrzeżenie ;)
    Osypująca się skóra? haha ^ ^ powodzenia.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma za co, ale nie zrażaj się, może u Ciebie zadziałałaby inaczej! :P

      Usuń
  10. szkoda, że taki niewypał ;( dobrze, że kupiłaś w promocji, zawsze to mniej pieniędzy wyrzuconych w błoto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, no ale nie spróbowałabym to bym nie wiedziała, więc straty dużej nie było :D

      Usuń
  11. A mnie bardzo uczuliła maska z Bania Agafii. Do tego stopnia że wręcz mnie poparzyła. Cały krem dosłownie wchłonął się w moją twarz dopiero doszła do ładu. Tez nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. To dobrze, że u Ciebie się sprawdza! :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.

Lakieroholiczka.