Żelowy peeling do ciała od AA.

     Nigdy nie uważałam AA, jako jakiegoś boga kosmetycznego. Coś tam od czasu kupiłam, raz się spodobało raz nie, a teraz znów wylądował w moim koszyku, bo potrzebowałam peelingu do ciała, a z racji tego, że nie chciało mi się cofać do Rossmanna, kupiłam go w Biedronce - tylko taki mieli :P


Kosztuje koło 15 zł i ma nawilżyć, a także odżywić. Używam go prawie codziennie, bo jest bardzo drobny i delikatny, więc nie podrażnia skóry i nie powoduje żadnych złych rzeczy - zwykle przyzwyczajona byłam do takiego totalnego papieru ściernego, wtedy czuję że mam na prawdę "odnowioną" skórę. Czy nawilża - nie wiem, bo i tak smaruje się po nim balsamami, ale trochę na pewno, bo zaraz po nim mam bardzo gładką skórę. Ma ładny, nie rażący w nozdrza zapach, no i mimo że chodziło mi o taki konkretnie zdzierający peeling, to ten pozytywnie mnie zaskoczył. Ciężko wyciska się go z tubki i to dla mnie minus, bo nie zawsze chce mi się gimnastykować z opakowaniem pod prysznicem :D A teraz pytanie do Was, bo bardzo potrzebuje porządnego peelingu do ciała, który mocno ściągnie co ma zdjąć. Używacie? Jeśli tak, to jakie polecacie?

Martucha.

Komentarze

  1. Jeszcze nigdy go nie mialam. Moje cialo jest malo wymagajace i wystarcza mi peelingi z Joanny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam takiego z Joanny, ale rzadziej bo jest dość mocny :D

      Usuń
  2. Z peelingami eksperymentuje, ale jak dla mnie najskuteczniejszy jest domowy sposób i peeling z kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrego o domowym peelingu, ale nigdy nie robiłam - może spróbuję :)

      Usuń
  3. nie używałam tego :) bardzo lubię peelingi Joanny, mają cudowne zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja rzadko widuje, może po prostu małe partie są dostarczane do sklepów

      Usuń
  6. Bardzo lubię peelingi, ale tego jeszcze nie miałam :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny, ale mimo wszystko wolę ostrzejsze :)

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam, nie przepadam za peelingami

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie dobrze, bo jak się już zacznie robić, to trzeba regularnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z AA, ale nigdy nie używałam tego peelingu :)
    Zapraszam do mnie: http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/tunika-z-gebokim-rozcieciem-na-boku.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozglądam się za dobrym peelingiem i wydaje mi się, że ten Twój, taki nie zdzierający właśnie na początek będzie w sam raz, ale to wyciskanie z tuby to mnie razi hahha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, właśnie ta tuba jest bardzo niewygodna i nie lubię tego, że zawsze pod koniec muszę je rozcinać :D

      Usuń
  11. Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi do ciała :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!