15 kosmetycznych pytań od Glam Girl!

     Hej! Dziś trochę urozmaicenia, będzie też o kosmetykach, ale będzie to z perspektywy mojej prywaty. Na pomysł wpadła Glam Girl, którą polecam odwiedzić - http://glammgirll.blogspot.com/, a tam też znajdziecie moje pytania dla niej. Myślę, że się nie zawiedziecie!


Glam Girl: Wyobraź sobie że wygrałaś w totka. Jaki byłby pierwszy kosmetyk który kupiłabyś za wygraną?
Ja: Pierwszy kosmetyk jaki kupiłabym za wygraną - byłby to któryś z podkładów Chanel.
G: Wykonywanie którego elementu makijażu sprawia Ci największą frajdę?
J: Podkreślanie brwi - dlatego, że zajmuje mi najmniej czasu i nie wymaga ode mnie zbyt dużych wygibasów, zawsze też wychodzi jednakowo.
G: Wolisz kupować ubrania czy kosmetyki?
J: Kurcze, ciężko wybrać. Na chwilę obecną ubrania, ale tylko dlatego że kosmetyków mam duży zapas, a ubrań nigdy za wiele :D
G: Jaki jest najtańszy a jaki najdroższy kosmetyk w Twojej kosmetyczce?
J: Najtańszy jest chyba bronzer od Miss Sporty, a najdroższa pomadka matowa z Loreal. Zwróciłam uwagę, że rzadko kupuję jakieś na prawdę drogie kosmetyki.
G: Którego elementu makijażu nienawidzisz wykonywać?
J: Nie lubię malować rzęs. Z jednej strony się cieszę, że są wyciągnięte, ale to jest zawsze dla mnie najbardziej czasochłonne, a ja lubię uwijać się ze wszystkim w 5 minut :)
G: Gdybyś miała zostać kosmetykiem kim byś była i dlaczego?
J: Gdybym miała zostać kosmetykiem, byłabym pewnie jakimś balsamem chłodzącym, np. antycellulitowym - sama osobiście nie lubię jak mnie coś mrozi w skórę, a jestem wredna i nie odpuściłabym sobie w życiu możliwości porządnego schłodzenia kogoś z moich przyjaciół - kubły zimnej wody na nich nie pomagają :D
G: Gdybyś miała możliwość tworzenia własnych kosmetyków co byś stworzyła jako pierwsze?
J: Bazę pod podkład. Piszę tak, bo w sumie zrobiłam swoją bazę jakiś czas temu i jestem bardzo z niej zadowolona, robienie swoich kosmetyków z dziwnych rzeczy to niezła frajda.
G: Jakie kosmetyki są obecnie na Twojej wishliście?
J: Koniecznie potrzebuję nowej paletki do konturowania, najlepiej na mokro. Tylko jeszcze się nie zdecydowałam na konkretną markę.
G: Co Ci się najbardziej podoba w tworzeniu bloga?
J: Lubię dzielić się z innymi jakąś częścią siebie. Lubię pisać opinie na jakiś temat, szczególnie jeśli coś mnie niepokoi i chcę innych ostrzegać przed kiepskim produktem.
G: Kto jest Twoją największą inspiracją w życiu?
J: Mój chłopak. Jesteśmy razem 3 lata i w wielu sytuacjach mi pomógł, zwalczyłam dzięki niemu depresję i zapomniałam o tym co spotkało mi kiedyś - dzięki niemu też bardzo się zmieniłam. Zarówno mój wygląd zmienił się na plus, jak i sposób myślenia.
G: Gdzie i jaką siebie widzisz za 10 lat?
J: Chciałabym mieć własną firmę. Widzę więc siebie w czymś związanym z informatyką i marketingiem - promowanie przez social media, może tworzenie własnych stron internetowych na zamówienie.
G: Jakie youtuberki oglądasz i jakie blogerki czytasz?
J: Oglądam Billie Sparow i Klaudię Klarę - tak nałogowo, inne youtuberki przewijają się od czasu do czasu z nudów. Czytam między innymi Łukasza Biera, Diamooond Girl, Jakgglam - no i Ciebie! Ale też jest tego trochę. Głównie właśnie blogi kosmetyczne, ale jak coś innego mnie zainteresuje treścią, to też się wciągam.
G: Jak długo zajmuje Ci stworzenie posta?
J: Tworzę posta w sumie w 5 minut. Nie robię tego na siłę, mam pomysł, myślę "ok, siadamy i piszemy" i post zrobiony. Z czasem na pewno będę bardziej przemyślać treść, ale póki jest dobrze tak jak jest - to nie mieszam.
G: Co Ci się podoba a co nie w moim blogu?
J: Podoba mi się, że dodajesz fajne kosmetyki i masz łatwość w pisaniu, więc przy okazji innym czyta się również lekko. Co mi się nie podoba, brakuje mi więcej postów, ale rozumiem że to też zależy i od czasu i od czytelników - więc halo, czytajcie ją, bo jak będziecie czytać, to pokaże nam więcej! :D
G: Dlaczego założyłaś bloga i skąd się wzięła jego nazwa?
J: Z blogiem próbowałam już masę razy, teraz się udało. Od zawsze lubiłam przelewać myśli innym, a że bardzo interesują mnie kosmetyki, stwierdziłam, że spróbuję. Póki co bardzo się cieszę z tego pomysłu i mam nadzieję, że będzie się rozwijać. Nazwa wzięła się pod wpływem impulsu. Słuchając piosenki "Were is my mind" stwierdziłam, że w sumie brain i "Gdzie jest mój mózg" będzie fajnym pomysłem - jeśli chodzi o samą nazwę w linku, aczkolwiek sam tytuł "Bój się b(l)oga" też został stworzony pod wpływem impulsu, padł pomysł, więc zadziałałam :D

Mam nadzieję, że Wam się podobało i że dzięki temu mogliście mnie lepiej poznać! Myślę, że trochę wybuchowa opcja ze mnie :D

Martucha.

Komentarze

  1. Było super! Dzięki za współpracę, mam nadzieję że kiedyś jeszcze coś razem stworzymy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za wyjście z inicjatywą! Fajne doświadczenie :D

      Usuń
  2. Woow mega pomysł! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Oj, ubrań nigdy za wiele tak apropos ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny wywiad. U mnie post nigdy nie zajął mi pięciu minut :D

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post,dobrze się go czyta.Billie Sparrow to chyba moja ulubiona yt'uberka.:)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzenie posta w 5 minut?! Mi potrzebne są godziny na napisanie tekstu, wybranie zdjęć, edycja, linki... Mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle piszę co mi ślina na język przyniesie - nie przykładam dużej wagi do wszystkiego, bo jestem zdania, że pierwsza myśl najlepsza i jak zaczęłabym zmieniać, poprawiać, to wyszłoby gorzej :D

      Usuń
  7. Tez mam takie dni, gdy wiem o czym napisać i post jest gotowy w 5 minut (no może w trochę więcej niż 5 minut), a czasami mam takie dni, że piszę go godzinę :(
    http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, każdy ma lepszy i gorszy dzień :D

      Usuń
  8. Love your post dear :)
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!