Gliss Kur, odżywka w sprayu.

     Gliss Kur, Ultimate Repair, ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów, to jest to, co zostało moim małym odkryciem. Na mojej głowie było wiele rzeczy. Miałam dredy, farbowałam się na rudo, różowo, czerwono, fioletowo, blond, brąz, aż teraz stanęło na czerni. W związku z tym moje włosy są przesuszone, a w dodatku strasznie ciężko jest mi je rozczesać. Udaje się to bez bólu, tylko gdy nałożę na godzinę maskę do włosów, chociaż znalazłam na to rozwiązanie odpowiadające moim błagającym o nawilżenie włosom. Właśnie ta odżywka, która w Rossmannie za 200 ml kosztuje 12,99 zł, pozwala mi się uczesać - jest dostępna w wielu wariantach, ja wybrałam tę, do włosów bardzo zniszczonych, suchych.



Ten produkt spowodował, że moje włosy znów są gładkie, a w dodatku przetłuszczają się szybciej, więc widzę, że są znacznie mocniej nawilżone - serio, nigdy nie wierzyłam w to, że będę tęsknić za tym, żeby przetłuściły mi się trochę włosy ;D


SKŁAD:
Aqua, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Polyquaternium-16, Cetrimonium Chloride, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Dimethiconol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Lactic Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, CI 19140, CI 17200.

A Wy jak ratujecie swoje przesuszone włosy? 

Martucha.

Komentarze

  1. Miałam odżywi tej firmy, ale u mnie powodowały przetłuszczanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przyznam że też, ale jest mi to potrzebne, bo włosy potrafią nie przetłuścić mi się bardzo długi czas przez to że mam przesuszone :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O chyba sobie ją kupię :D
    Właśnie wolę takie odżywki w spray niż w kremie. Poza tym do moich cienkich włosów najlepsze są takie w sprayu i na bazie wody, bez olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I idealnie rozczesuje się po nich włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tej odżywki w sprayu, ale innych produktów z tej serii, działają, ale umiarkowanie :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie byłam przekonana, bo właśnie tak jak mówisz, działają, ale bez efektu wow :P

      Usuń
  6. Nie ratuję. Nawet nie wiem czy mam. Na szczęście mam siostrę fryzjerkę więc mogę spytać zawsze o radę. Z firmą Gliss Kur mam dobre skojarzenia, bo kiedyś dostałam pod choinkę szampon z odżywką, który nie dość, że świetnie pachniał to jeszcze był jednym z lepszych produktów do moich włosów. Jednak na obecną chwilę używam Pantine lub Garnier. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz u mnie :)

    www.agentgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) ja Garnier kiedyś dostawałam łupieżu, nie wiem jak teraz :P

      Usuń
  7. Jedna z lepszych Glisskur-a polecam sprawdzic jeszcze ta najnowsza fioletową z chyba kawiorem :) boska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie używam tej fioletowej, faktycznie rewelacja :D

      Usuń
  8. Używałam jej jakiś czas temu wraz z szamponem i bardzo sobie ją chwaliłam :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że się sprawdziła! Chcę przetestować wszystkie z tej serii, teraz mam fioletową i nie narzekam, ratuje moje włosy przed powyrywaniem :D

      Usuń
  9. Troszkę ciężko mi ją ocenić. Powinna być regeneracyjna, a wygładzenie i nawilżenie daje wiele produktów. Od tej oczekiwałabym chyba więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi póki co z tą pracuje się dobrze, wydaje mi się że zregenerować na dłuższą metę to nic nie zregeneruje jak się ma bardzo zniszczone włosy (jak ja :D) ale pozwala mi się uczesać i do mnie satysfakcjonuje :D

      Usuń
  10. Stosuję tę odżywke od wielu lat - na moje włosy nic nie działa lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie szukam sposobu na przesuszone włosy :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często robię maski tak na godzinę, albo nakładam na włosy olej kokosowy, działa cuda, ta odzywka to tylko wspomagacz :D

      Usuń
  12. Nie wyobrażam sobie rozczesania włosów bez tej odżywki, mam kilka kolorów:))

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na pewno wypróbuję więcej kolorów - teraz fioletowy, pięknie pachnie :D

      Usuń
  13. Chyba miałam tę samą odżywkę! :)
    U mnie również się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej odżywce, ale chyba muszę ją wypróbować. *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam odżywek w sprayu tej firmy dłuuugo, dopóki nie odkryłam serum Pantene do końcówek - moje włosy lśnią, po Gliss Kur nie bylo takiego szału i włosy się szybko przyzwyczajały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, sprawdzę to serum :) co prawda zwykła odżywka tej firmy placze mi włosy, ale może być inaczej w przypadku serum :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.

Lakieroholiczka.