INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

    Cześć moi drodzy! Lato to czas, gdzie każda chce być muśnięta słońcem, zatem sięgamy w makijażu po różne bronzery - ja najczęściej używam tego!



Jego cena w Rossmannie za 5g to 14,39 - więc zdecydowanie niższa półka cenowa, ale Miss Sporty na ogół ma tanie kosmetyki.
Na twarzy lekko pomarańczowieje, nie nada się na pewno do porcelanowej cery, lub jasnej, ale świetnie sprawdzi się przy zwykłej i ciemniejszej :) Jest bardzo wydajny, ja jedno takie opakowanie zużywam (praktycznie codziennie korzystając) w około rok - więc się opłaca. Nie drażni zapachem, mnie nie uczulił, a ostatnio zauważyłam, że dużo rzeczy potrafi mnie uczulić i jest kompaktowy, więc nie zawala miejsca w kosmetyczce, czy torebce. Nie jest to na pewno mój ulubiony bronzer, ale jeden z czołówki :)

Poniżej możecie zobaczyć, jak wygląda u mnie na co dzień, w makijażu "nic mi się nie chce, więc się nie staram" :D


Jakie bronzery używacie, jakie polecacie, a jakich nie? Zapraszam do dyskusji w komentarzach :)

Martucha.

Komentarze

  1. The bronzer looks pretty good.
    Love your blog! :)

    Kathy's Delight / Instagram / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie bronzerow i ich nie uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo też nie używałam :)

      Usuń
  3. Ciekawa sprawa z tymi bronzerami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam czekoladki z Lovely ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronzer wygląda świetnie. Używam różu z tej serii, myślę, że na bronzer wkrótce się skuszę :)
    Pozdrawiam!
    Obserwuję :)
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różu boję się używać, nigdy nie wiem czy nie przesadziłam :D

      Usuń
  6. Osobiście nie lubię marki miss sporty jednak ten bronzer bardzo pasuje do twojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za samą marką też średnio przepadam, ale ten bronzer jest fajny :D

      Usuń
  7. Ja również mam ten bronzer i jestem zadowolona, lubię również ten z the balm Bahama Mama

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam bronzery z paese :) są bardzo wydajne i również z niższej Półki cenowej :)
    http://rose-mary-rozkminia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, nie miałam okazji go testować ale chyba się skuszę. :) Obserwuje i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście nie podpasował ten brozner.;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, na szczęście jest tani to żadna strata :)

      Usuń
  12. Dobrze, ze jesteś z niego zadowolona. Ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż nie jestem typem, który posiada tonę kosmetyków. Nic ci na pewno nie polecę bo ja nawet nie wiem do czego bronzery służą O.o . Jedyne co posiadam w kosmetyczce to eyeliner, błyszczyk, kredkę do oczu oraz tusz do rzęs. Bardzo łanie jednak wygląda na twojej twarzy. Pozdrawiam i dzięki za komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie to dobrze, że cenisz minimalizm - wolniej zestarzeje Ci się skóra, a ja, przyznam, że trochę się od niektórych kosmetyków uzależniłam :P

      Usuń
  14. Wygląda bardzo ładnie, w przyszłości na pewno się skuszę bo już wcześniej widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię pomarańczowych bronzerów :/ Używam Sahara Sand z Kobo i do konturowania jest świetny! A ten ciemniejszy dobrze nada się do ocieplania twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest mój ulubiony bronzer, mam już go 3 opakowanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również jeden z ulubionych, niezawodny :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

Zalety odpoczynku od makijażu.