Krem do depilacji Eveline.

     Cześć wszystkim! Depilacja to to, czego każda kobieta chyba chciałaby się pozbyć ze swojego życia - najlepiej, żeby włoski po prostu nie rosły i już - w przeciwieństwie do tych na głowie, one powinny rosnąć tak szybko, jak te na nogach :D Chcę Wam przedstawić krem do depilacji, który u mnie niestety średnio się sprawdził.




Eveline, Just Epil! To produkt o pojemności 125 ml, wraz z nim dołączona jest szpatułka, którą nakładamy krem i zbieramy włoski. Cena w rossmann to 8,99 zł, więc jest tani. Pierwszy minus dla mnie, to jego zapach - do końca nie wiem jak to opisać, ale ja miałam wrażenie, że to zapach palącej się skóry (nie pytajcie skąd wiem, nie wiem, czasem mówię że coś smakuje jak zmywacz do paznokci, a tego nie jadłam :D). Włoski według producenta powinny zejść w ciągu 5 minut, a maksymalny czas jaki można go trzymać na skórze, to 10 minut - mi i 10 minut nie pomogło. Zostały mi pojedyncze włoski, przez co i tak musiałam użyć maszynki, w dodatku dużo z nich wrosło w skórę. Może któraś z Was miała z nim milsze doświadczenie, u mnie niestety wywołał przykre emocje, przez co zraziłam się do takich kremów. Ale jeśli używacie jakiegoś, który się Wam sprawdza, podzielcie się ze mną, sprawdzę! :D

Martucha.

Komentarze

  1. No to słabo, niestety ja nie mam żadnego do polecenia ci, bo już się przejechałam po nie jednym. W sumie chyba każdy krem depilacyjny ma taki specyficzny zapach. Ja się przerzuciłam na wosk i jestem mega zadowolona! Spróbuj :)
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wosk mnie też kusi, spróbuję :D

      Usuń
  2. Ja po prostu takich kremów nie lubię. One chyba wszystkie tak smierdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, ten zapach mnie wystarczająco zniechęca :D

      Usuń
  3. Nie miałam okazji go stosować i z pewnością po niego nie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich kremów :p Kiedyś raz użyłam jakiegoś i bardzo podrażnił mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też sama chyba będę próbować czegoś innego niż kremy :P

      Usuń
  5. Ja akurat takich produktów nie stosuje. Nie przepadam również za konsystencją kremów. Słyszałam jednak, że plastry jeśli się nie mylę są całkiem w porządku.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry chce wypróbować - chociaż boję się trochę bólu :D

      Usuń
  6. Też używałam kremu do depilacji, ale nie tego i niestety też u mnie się średnio sprawdził :)
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mają to do siebie, że nie sprawdzają się za dobrze :P

      Usuń
  7. Nie używam tego typu kosmetyków,raz sie zawiodłam i stwierdziłam że nie warto ;/ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że nie warto :)

      Usuń
  8. Brzmi super :) chociaż ja nie używam takich produktów , to wydaje mi się, że ten jest godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - nie jest :P Spisał się beznadziejnie

      Usuń
  9. Dobrze, że go nie kupiłam :/ skoro zostają pojedyncze włoski to już lepiej pomeczyc się z maszynką i zrobić to dokładniej :/ pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie używam kremów, miałam dawno temu jeden i był słaby :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uh, kolejna słaba opinia jeśli chodzi o kremy do depilacji utwierdza mnie w tym, że wszystkie są kiepskie :D

      Usuń
  11. Czy tylko ja nie mam problemu z depilacją? W sensie że jakoś nie narzekam, że muszę to robić, nie przeszkadza mi to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie przeszkadza, ale szukałam jakiegoś szybszego wyjścia, które niestety wcale nie jest szybsze :D

      Usuń
  12. Najlepszy krem do depilacji jak dla mnie! Jako jedyny mnie nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super że u Ciebie się sprawdza, szkoda że u mnie nie :(

      Usuń
  13. jak dla mnie totalny niewypał i miałam ten sam efekt co Ty każdym tego typu produktem niezależnie od rodzaju i firmy : (

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam okazji przetestować, ale koleżanka sobie chwali;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.