Moja współpraca z Zohra.

      Mam dziś dla Was mało kosmetykowy post, ale trochę pokrewny, związany z modą. Jak z tytułu posta wynika, zajmiemy się dziś marką Zohra.

Znajdziecie ich tu:
https://www.instagram.com/zohra_official/
tu:
https://www.facebook.com/Zohra-Official-213067025847712/
i tu:
https://pl.aliexpress.com/store/1952969.

Mam okazję rozpocząć małą współpracę z nimi i poznać co nieco rzeczy, jakie oferują i przekazać to, co widzę, Wam - bo to na Was zależy mi tu najbardziej.
Na początek mogę ocenić pozytywnie to, że ich produkty możemy dostać za całkiem niską cenę. Marka ceni sobie masę kolorów, wszystko jednak jakoś estetycznie ze sobą współgra.
Rano dostałam paczuszkę, na którą czekałam miesiąc - tu trochę minus, bo miałam nadzieję, że dostanę ją wcześniej. A w niej?




Saszetkę można wykorzystać tak, jak tylko Wam wygodnie - czy to na kosmetyki, czy na inne drobiazgi które nosicie przy sobie, czy cokolwiek innego. Przyznam, że nie przepadam za takim połączeniem kolorów, ale nie razi tak w oczy, żebym miała się z tym rozstać. To co od razu zauważyłam, to bardzo dobrej jakości materiały - saszetka jest dość gruba, solidna i mięciutka.
Na pewno wykorzystam ją na kosmetyczkę do torebki - zawsze wala mi się wszystko po całej torbie :D Póki co, to tyle, zobaczymy jak potoczy się moja dalsza współpraca z Zohra, ale mam nadzieję, że wciąż będę mogła przekazywać Wam od czasu do czasu informacje na temat jakości produktów.
Jako, że chcę się tu na blogu skupić tylko na kosmetykach - w sumie mi się i z tym postem udało, bo w końcu robię z tego kosmetyczkę, tak? To zapraszam Was do mnie na facebooka - https://www.facebook.com/bojsiebloga/ gdzie więcej spraw różnych - i mojego życia prywatnego i nie.
Może któraś z Was ma już coś tej marki?

Martucha.


Komentarze

  1. Kompletnie nie mój styl, ale do Ciebie pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trochę rażą te kolory, ale do zniesienia

      Usuń
  2. Jaskrawe kolorów trochę, ale ty do nich pasujesz, gratulację współpracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też wydaje mi się że kolory są za jaskrawe, ale w sumie jako dodatek może być :)

      Usuń
  3. Od momentu kiedy rozlał mi się cały fluid w kosmetyczce korzystam tylko z gumowych/sylikonowych 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nieszczęśliwy wypadek, nie powiem :D

      Usuń
  4. O widzisz, nie znałam ich wcześniej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zawsze jakieś nowe doświadczenia :D

      Usuń
  6. Takie saszetki są teraz bardzo poręczne i wygodniejsze od zwykłych torebek :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.