Perfumy Beyonce - Heat.

    Jak kocham Beyonce, tak ten post wcale nie będzie z miłością. Ot co, skusiłam się na perfumy, które teraz można już dostać za 50 zł, no i dobrze że nie były droższe.



Dziś krótko, bo tu nie ma się co dużo rozpisywać - śmierdzą kamforą i bardzo ubolewam, że w tym wypadku utrzymują się cały dzień - a co by było, jakbym się nie umyła, przypuszczam, że waliłyby z tydzień :D Zupełnie nie mój typ, no i jak ktoś ma i komuś się podobają, to bardzo przepraszam, ale mi po prostu zupełnie nie przypasowały. Czułam je ciągle na sobie, przez co miałam wrażenie że każdego od rozmowy ze mną boli głowa, bo na pewno je czuje :D Więcej na pewno się nie skuszę.

Martucha.

Komentarze

  1. Mi też nie podobają się te perfumy jak dla mnie strasznie duszące :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Katy Perry Killer Queen są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie słyszałem o tej firmie, chyba kupię mojeje dziewczynie kiedyś na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upewnij się tylko czy to jej zapach, bo jest na prawdę ciężki :P

      Usuń
  4. Miałam kiedyś chęć aby je kupić lecz teraz chyba wybiore inny zapach ;) ;)
    Pozdrawiam ;)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że za tę cenę można znaleźć lepsze :P

      Usuń
  5. a moja koleżanka je uwielbia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dobrze że jej się podobają :D

      Usuń
  6. Za tę cenę oczekiwałabym czegoś lepszego. Szkoda, że perfumy się nie sprawdziły.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, krótko i na temat! Dobrze podsumowalas ^^ na pewno bym ich nie kupila, juz sam wyglad mi sie nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) no właśnie sam wygląd taki trochę jak z bazaru :D

      Usuń
  8. kurde a kusiły mnie ostatnio :[ sam fakt, że uwielbiam Beyonce prawie przeważył.. dobrze że to czytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mogłam się do czegoś przydać :D

      Usuń
  9. Moja siostra je używała z 10. temu, na mnie też jakoś nie zrobiły wrażenia. Lubię ciężkie zapachy jak np Nina Ricci, ale te do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są zwyczajnie mdłe w dodatku :P

      Usuń
  10. Mi te perfumy bardzo się podobają; uwielbiam je!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że chociaż Tobie się sprawdziły!

      Usuń
  11. te to śmierdziele, ale te w pomarańczowym opakowaniu heat są cudne, używam ich od 2 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, zobaczę, może faktycznie lepsze :D

      Usuń
  12. Jak dla mnie to większość perfum znanych, droższych marek pachnie kiczowato. Chciałam kupić ostatnio jakiś perfum np. CK i inne, ale każdy, który miał tester był dla mnie okropny :(

    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.