Recenzje gąbeczek do makijażu.

    Długo nakładałam podkład palcami, bo wygodniej, bo pędzlem mi źle, ale w końcu skusiłam się na gąbeczki. Pierwsze jakie spróbowałam, to tanie, ale dość fajne, od Be Beauty.


Za 6 tych trójkącików w Rossmann zapłacimy tylko 8,49 zł. Podkład bardzo fajnie się nimi rozprowadza, jednak przy płynnych produktach do konturowania, trzeba uważać na to, którą stroną rozcieramy - inaczej porobią się nam na twarzy kolorowe prostokąty :D Minusem jest to, że podczas mycia zauważam, że dość dużo podkładu wchłaniają, ale też bez tragedii.
Drugą gąbeczką, jaką sprawdziłam przez przypadek, jest taka od Rimmela - nie mam pojęcia ile kosztuje, bo dostałam ją przy okazji jakiś większych zakupów w Rossmann.



Jest ładna, fajnie wyprofilowana, lecz twarda. Łatwo rozprowadza się nią makijaż, ale bardzo szybko trzeba ją myć - teraz właściwie czyszczę ją co użycie. Ale jak to mówią, darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda :D Macie jakieś ulubione produkty do nakładania makijażu?

Martucha.


Komentarze

  1. Mam gabeczki FYB, ale jak dla mnie slabo sie spisuja i uzywam ich do ombre na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też spróbowałam robić ombre nimi :D

      Usuń
  2. ja zwykle palcuma się podkładuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję używać kiedyś gąbeczki z Rossmann'a i nie jestem pozytywnie do nich nastawiona!

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się sprawdziły, ale też nie mam zbyt dużego porównania bo wielu gąbek nie używałam, więc może inna zrobiłaby faktycznie lepsze wrażenie :D

      Usuń
  4. Poluj na gąbeczki z Lidla! Osiem sztuk za chyba 10 zł nie pamiętam dokładnej ceny, ale są przeboskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ciągle jestem na etapie rozprowadzania podkładu palcami haha
    Za każdym razem jak jestem w rossmanie to myślę o kupieniu gąbeczki z Real Techniques, ale jakoś jeszcze nigdy mi się nie udało 😂

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie przepadam za pędzlem i również niegdyś pokusiłam się na te gąbeczki z Rossmanna. Takie średniaczki, ale za tę cenę są okej :)
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam gąbeczkę ebelin, ale i tak wolę nakładać podkład palcami. No chyba, że to mineralny, więc wtedy specjalny pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę że dużo osób woli nakładać podkłady palcami :D

      Usuń
  8. Ja używam bb, ale czasami zdarzy mi się użyć paluszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja cały czas nie mogę przekonać się do tych tworów. Palce są dla mnie najszybszym sposobem, chociaż widzę coraz częściej, że gąbeczki dają lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palce bądź co bądź to wygodne rozwiązanie :D a gąbeczka jak trafi się na dobrą, to faktycznie daje ekstra efekt, zaoszczędzą podkład i ogólnie :D

      Usuń
  10. Też miałam te gąbeczki z Be Beauty i jak na swoją cenę myślę, że są dobre

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś też nakładałam podkład palcami, ale teraz jest to dla mnie nie do przyjęcia! 😜 Korzystam z bardzo podobnych gąbeczek oraz bb 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, wszystko kwestia przyzwyczajenia! :D

      Usuń
  12. Ja nakładam podkład podobną gąbeczką do tej, którą masz od Rimmela. Kupiłam kiedyś w Rossmannie i szczerze mogę polecić!
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to może uda mi się znaleźć tą o której piszesz :D

      Usuń
  13. Ja podkładu nie używam, ale takie trójkąciki do paznokci używam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do paznokci świetnie się spisują :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!