Tusz do rzęs od Bell.

    Royal Maxx 4D, to tusz do rzęs od Bell, który zakupiłam w Biedronce z ciekawości - i powiem Wam, że się nie zawiodłam! Kosztuje koło 11-12 zł, dokładniej nie pamiętam. Ma grubą szczoteczkę, myślałam, że dużo z nim nie zdziałam, ale za tak niską cenę jest wart uwagi. Ładnie wydłuża, delikatnie pogrubia rzęsy, nie skleja ich, nie śmierdzi. Minusem jest to, że często podczas malowania, przez tę szczoteczkę się brudzę, ale łatwo się ściera ze skóry :)


Podoba mi się jego opakowanie, a ja, jak już wspominałam kiedyś, strasznie "lecę" na wygląd produktu :D


Tu możecie zobaczyć, jak wygląda na rzęsie - wybaczcie za kiepskie foto, ale chciałam zrobić szybko, a zawsze się frustruję jak robię zdjęcie oka :D Nie jest jak widać idealnie i tu tusz nałożony bez bazy eveline (z bazą/odżywką ładniej rozdzielają się rzęsy i wydają się dłuższe)
Jak będziecie miały kiedyś okazję i 10 zł na przewalenie ( :D ) to polecam sprawdzić, może u Was będzie lepszy efekt.

Martucha.

Komentarze

  1. Myślę, że i tak całkiem nieźle porozdzielał twoje rzęsy ten tusz ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pewnie, jak na niską cenę nie ma tragedii

      Usuń
  2. Mam wrażenie że te tanie tusze wcale nie odbiegają efektem tym od Loreala czy nawet Marca Jacobsa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, kilka razy miałam drogi tusz a okazał się bublem

      Usuń
  3. ale ładnie brwi podkreślone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem jak dorwę jakiś kosmetyk w biedrze właśnie z szafy Bell to potrafi nieźle zachwycić. Na pewno wypróbuję tego tuszu jak go tylko znajdę u siebie w Biedronce. Jeśli lubisz bazy pod makijaż to polecam właśnie z Bell matująca i jeszcze matowe szminki mi się dobrze sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bazę chętnie sprawdzę, szminki kocham, ale mam ich za dużo i muszę najpierw zużyć chociaż połowę - mam jedną z bell, w takim fuksjowym kolorze, rewelacyjna :D

      Usuń
  5. Jak dla mnie efekt taki sobie. Ja na szczęście nie maluję rzęs, więc mam problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest nawet ok ale co ja tam mogę wiedzieć... Z makijażem mam nie wiele doczynienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem super efekt :) Jak na taką cenę to myślę ze nawet z ciekawości można kupić i przetestować :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezły efekt ;) Może sama niedługo przetestuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz tani, więc można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!