Balsam do ciała Sephora.

   Lubicie kokos? Ja bardzo. Zawsze kochałam pączki z nadzieniem kokosowym, a teraz w dodatku jest moda na kosmetyki zawierające kokos :D Ja mam dziś dla was balsam do ciała z tym właśnie składnikiem.





Jego normalna cena to 49,99 zł. Bardzo fajnie pachnie, ale przyznam szczerze, że nie zauważyłam nic nadzwyczajnego. Nawilża skórę, ale ma dziwną konsystencje i zdarza się, że zostawia farfocle na skórze, czego ja nie lubię :D Myślę, że swojej ceny nie jest wart, bo znam dużo tanich, a dobrze działających na skórę balsamów. Szybko też niestety go zużyłam. Ale opakowanie jest piękne i żałuję, że wyrzuciłam :P

Martucha.

Komentarze

  1. Pączki z nadzieniem kokosowym? Pierwszy raz słyszę, ale ogromną mam ochotę. Pomimo nie tej 100% dobroci z jego strony, myślę, że za sam zapach gdybym nie znała Twojej opinii chętnie bym zgarnęła do koszyka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pączkami we Wrocławiu takie rarytasy :D

      Usuń
  2. Uwielbiam zapach i smak komosa, coś dla mnie😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic o zapachu kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... jak sobię pomyślę to już czuję zapach kokosa :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach kokosa :) Wydaje mi się, że nie miałam nigdy żadnego kosmetyku pielęgnacyjnego ze Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy chyba, jeśli dobrze pamiętam :D

      Usuń
  6. Ja uwielbiam olej kokosowy i stosuję go do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam na włosy :) bo do jedzenia okazało się ostatnio że wcale nie jest taki zdrowy jak go chwalą :P

      Usuń
    2. Dokładnie...ja na szczęście nie stosowałam go do jedzenia :D Ale wiesz jak to jest z tymi "zdrowe, niezdrowe" ... ;)

      Usuń
    3. A to prawda, z tym "zdrowe" "niezdrowe" to bardzo różnie bywa :D

      Usuń
  7. Uwielbiam ten produkt chociaż wolę bardziej naturalne :) Na przykład wyżej wspomniany olej kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam balsamy z sephory, ale kokosowego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam uwielbiam pączki z kokosem!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!