O moich makijażach, czyli chwalę się i żalę.

 Cześć! Poza recenzjami chciałabym też poznać Waszą opinię o mnie. Otóż bawię się trochę makijażem i mam nadzieję, że uda mi się kiedyś pomalować kogoś i spróbować swoich sił na innych twarzach niż moja - mam niebieskie oczy, dość ciemną karnację i nie wszystkie cienie do powiek do mnie pasują, tak samo jak i szminki, normalne - ubolewam, bo zwykle nie pasują te, które mi się podobają :D Pragnę Wam przedstawić kilka moich "dzieł", które wyszły jak na moje oko całkiem ok, ale wiadomo, samemu siebie oceniać, to tak trochę dziwnie, więc jeśli możecie, powiedzcie co myślicie.    


Tu naturalnie na oczach, ale za to podkreślone usta - jedna z moich ulubionych szminek od Bell :D


Egzotycznie, inaczej na dole, inaczej na górze - podoba mi się ten makijaż, ale mój kolor oczu - eh :D


Tu za to czuję się trochę jakbym była pobita :D


O, a tu mi się bardzo podoba :D Oczy głównie maluję belle naturelle albo nudziakami z Lovely, czasem też takim nołnejmem z tescowego kuferka :D


Tu totalnie nie mój kolor, czuję jakbym miała chorą wątrobę patrząc na te oczy :D


Tu naturalnie i myślę, że najlepiej - DLACZEGO, jak ja tak kocham kolory! :D


Brązy ogólnie nieźle wyglądają na moich oczach.


Tu również bez rewelacji :P


Szalone lata 70' :D


Milion dollar lips z Wibo na ustach ;)


Tu mój kolejny ból - nie pasują mi kreski do mojej urody! :<


Kolejna egzotyka :)


Więcej brązów!


Róże ;) Wybaczcie tu źle przyklejone rzęsy, ale koniecznie na szybko chciałam pokazać koleżance :D


Naturalnie ciąg dalszy.


I zielenie! Tu mam soczewki, więc mam takie mieszane odczucia, ale chyba też tragedii nie ma.


I na koniec delikatny brąz :)


Tu moja wielka prośba do dziewczyn, które zarówno amatorsko, jak i profesjonalnie siedzą w makijażu - co doradzacie, co zmienić, jakie kolory wypróbować? Totalnie nie mam już pomysłów i cierpię na brak weny :<

Martucha.

Komentarze

  1. Pierwsze co bym Ci mogła doradzić to spróbuj wyżej wyciągać cienie - poza załamanie, u Ciebie granica kończy się w załamaniu. No i ja bym mocniej wyblendowała górę np. za pomocą beżowego cienia. A i fajnym trikiem na wyciągnięcie oka jest naklejanie taśmy klejącej od rzęs do końcówki brwi. Mam nadzieję że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zewnątrz oka opada mi trochę powieka i ciężko to wygląda jak wyciągam, tzn jak patrzę prosto to jest okej, ale jak gdzieś pod skosem to często brzydko się to kończy :D ale jeszcze szukam na to sposobu :D

      Usuń
  2. Muszę przyznać że masz talent, makijaże wyglądają bardzo ładnie :) Moim zdaniem kreski wyglądają fajnie:) Czym podkreślasz brwi??- masz bardzo ładnie podkreślone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) brwi podkreślam tuszem do brwi lub paletką dark z Lovely :D

      Usuń
  3. Dziewczyno, jesteś tak piękna że nawet lekki makijaż jest dla Ciebie ok. No ale te mocno czerwone usta - wow! Pierwszy kolor pomadki tez pasuje do Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe eksperymenty. Widać że dobrze się przy tym bawisz :D Ja za bardzo nie znam się na malowaniu oczu gdyż głowie nakładam tylko podkład bronzer róż i rozświetlacz, lekko powieki oczu pomaluje czerwienią (makeup no makeup)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D na codzień wolę tak samo jak piszesz, jakiś lekki makijaż :D

      Usuń
  5. Pasuje do Ciebie mocny róż i fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze bałam się tych kolorów :D dziękuję!

      Usuń
  6. great make up! flawless!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się u Ciebie lekko podkreślone oko i mocne usta, a fuksja to kolor stworzony dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci pasują mocne kolory na ustach :) Może spróbuj jakiś makijaż z ciemno brązową pomadką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję! Mało z pomadkami eksperymentuje mimo że mam ich dużo, ale to ze względu na to że w niektórych żeby wyglądają na żółte :D ale mocny brąz może być super 😍

      Usuń
  9. Masz śliczne duże oczy i usta, idealne do makijażu :) Może spróbuj wypróbować różne makijaże oczu :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem Ci szczerze, że na makijażach to ja się za bardzo nie znam ;) ale według mnie jesteś piękną kobietą i w każdej wersji wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  11. bardzo ładne makijaże podoba mi się jak masz mocniejsze usta ślicznie wtedy wyglądasz :*
    http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękne oczy - takie duże! Najbardziej chyba podoba mi się makijaż numer 1 oraz ten z kreskami. Świetnie Ci wyszły. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, choć brązy najmniej mi się podobają :P Idź w kolor, pasuje Ci! :) Świetnie też wyglądasz w wyrazistych szminkach. Ja bym ograniczyła rozświetlanie nosa - na niektórych zdjęciach mam wrażenie, że świeci Ci się biały czubek ;) Ale i tak jestem pod wrażeniem talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie tego mi było trzeba! :D Bardzo dziękuję

      Usuń
  14. A co Ty chcesz od Twoich oczu?? Są piękne! :D
    Makijaże ładne - w szczególności w tych "egzotycznych" Ci do twarzy :) Z tego co mogę poradzić to popracuj nad rozcieraniem cieni w tzw. "mgiełkę" i tak jak już w którymś kom było wspomniane, podciągnij cienie ciut wyżej. Załamanie powieki jest tuż pod kością wyżej ruchomej powieki (sprawdź sobie np. naciskając palcem) a nie tam gdzie jest taka "zmarszczka" utworzona przez ruchomą powiekę. Z tego co widzę też na zdjęciach fuksje i róże na ustach bardzo Ci pasują. Spróbuj też z ciemnym fioletem lub czerwono-brązowym kolorem - coś czuję, że to będzie strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😘 Rady się przydadzą!

      Usuń
  15. powiększasz może usta? są sliczne!
    a co do makijażu to najbardziej podoba mi się nr 4 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mnie pyta o to :D Nie, nie, na szczęście to moje naturalne usta (w poście o braku makijażu widać naturalniej, z pomalowanymi często wydają się większe, wydatniejsze :D).

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moja współpraca z Zohra.

INSTA Glow - Bronzer od Miss Sporty!

Zalety odpoczynku od makijażu.